CA EN ES |

Institut Català de Recerca de l'Aigua

Recerca i Innovació per a l'ús sostenible de l'aigua

Estrenem nova identitat corporativa!

Dimarts, 01 Setembre 2026

  • Institucional

La nova identitat manté l’essència d’ICRA i actualitza la nostra manera de presentar-nos, amb una imatge més contemporània, clara i coherent amb el nostre caràcter científic i internacional.

La nova marca es va estrenar oficialment amb la primera edició del Town Hall: Summer Edition, una trobada que va reunir l’equip d’ICRA i que va ser el primer espai en què vam presentar i compartir aquesta nova etapa de la nostra identitat.

Aquesta renovació respon també a la voluntat de reforçar una identitat comuna entre les diferents àrees, projectes i activitats de l’Institut, i de fer que la nostra comunicació sigui més reconeixible i coherent, tant dins com fora d’ICRA.

La nova identitat s’emmarca en l’actual etapa de l’Institut i en el compromís de continuar fent visible la nostra recerca, reforçar la transferència de coneixement i apropar la ciència de l’aigua a la societat.

Els nous logotips d’ICRA ja estan disponibles en les seves diferents versions i formats. Podeu accedir-hi i descarregar-los a través del següent enllaç: https://icra.cat/wp-content/uploads/2026/09/ICRA-Logo-V1-CAT.svg

Comparteix

Notícies relacionades