CA EN ES |

Institut Català de Recerca de l'Aigua

Recerca i Innovació per a l'ús sostenible de l'aigua

IX Jornades Predoctorals de la UdG

Dilluns, 16 Juny 2025

  • Recerca

Els investigadors de l’ICRA Maria Pau Garcia-Moll i Nonito Ros-Berja van participar a les IX Jornades Predoctorals de la UdG, celebrades del 16 al 19 de juny de 2025 a Girona. L’objectiu principal de les jornades va ser oferir un espai d’intercanvi de coneixement, difusió de la recerca i debat entre totes les investigadores i els investigadors en formació.

Durant l’esdeveniment, la Maria Pau Garcia-Moll va difondre el projecte ReUseMP3 (PID2020-115456RB-I00/MCIN/AEI/10.13039/501100011033) i la FI 2023 (FI-1 00226) mitjançant la presentació:

  • Garcia-Moll, M., Beral, H., Alonso, L., Santos, L.H.M.L.M., Buttiglieri, G., Comas, J., Rodriguez-Mozaz, S. Bioaccumulation and transformation of plastic additives in hydroponically grown plants: implications for safe water reuse.

Per la seva part, Nonito Ros-Berja va presentar la recerca desenvolupada en el marc dels projectes EC-FATE (PID2022-139911OB-C42) i REMEDIATE-EMFASIS (TED2021-131005B-C31):

  • Ros-Berja, N., Rodriguez-Puig, J., Morales, S., Rodellas, V., Santos ,  L. H. M. L. M. ,Menció, A., Manzano, M.,  Mas-Pla, J.,  Gros, M. Fate and transport of Emerging Contaminants in Mediterranean Groundwater.

Comparteix

Notícies relacionades